luni, 25 martie 2013

Ce parere aveti despre produsele sex shop?

Parerea ta conteaza! Ce parere aveti despre sexshop-urile din tara? Credeti ca au  ajuns la nivelul celor din afara? Ati avea curajul de a intra intr-un SexShop?Va este jena sau teama de a nu va vedea un apropiat? Daca da, de ce? Credeti ca si-ar schimba parerea despre dumneavoastra? Ca v-ar cataloga sau judeca gresit? Si ultima intrebare: Folositi produse tip SexShop? Sunt benefice? Chiar ajuta cuplurile? Incheaga relatiile? 



LENJERIE EROTICA SEXY!

Pernele moi!

11 comentarii:

  1. O parere foarte buna, mai ales ca sotul meu sta mai mult plecat. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt un consumator de asemenea produse...o ideie buna,,

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu cu sotia mea folosim astfel de produse. Recomand tuturor care vor sa-si condimenteze viata sexuala!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui ca toata lumea sa incerce, chiar reda armonia in cuplu

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa o varsta e chiar bine daca ai mintea deschisa si indraznesti sa apelezi la aceste optiuni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Astazi am intrat si eu intr-un sexshop. Am avut mari emotii dat fiind faptul ca sunt femeie si lumea interpreteaza gresit. Concluzie, apelati fara problme la aceste ajutatoare, cu siguranta viata dvs. sexuala vi se va schimba. Eu imi iubesc sotul si n-as putea sa-l insel, asa ca am preferat sa ne imbunatatim viata sexuala, alegand produse sexshop.

    RăspundețiȘtergere
  7. cand am intrat in sexshopul vostru , parca eram la mall, nu m am simtit deloc stanjenita :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am 2 vibratoare care le folosesc de fiecare data cand sotul meu e plecat din oras. El mi le-a cumparat sa se asigure ca nu-l insel. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai buna inventie ever....

    RăspundețiȘtergere